Zobrazeno 1 - 10
of 536
pro vyhledávání: '"D.E. Peterson"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
B.Y. Hong, A. Hoare, A. Cardenas, A.K. Dupuy, L. Choquette, A.L. Salner, P.K. Schauer, U. Hegde, D.E. Peterson, A. Dongari-Bagtzoglou, L.D. Strausbaugh, P.I. Diaz
Supplemental material, DS_10.1177_0022034520915879 for The Salivary Mycobiome Contains 2 Ecologically Distinct Mycotypes by B.Y. Hong, A. Hoare, A. Cardenas, A.K. Dupuy, L. Choquette, A.L. Salner, P.K. Schauer, U. Hegde, D.E. Peterson, A. Dongari-Bag
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7e0386c6acb768305311bf3b1ad6f355
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Education. 43:159-163
This article describes how the assessment process has been developed at the United States Air Force Academy (USAFA). A major objective of the process design was to minimize additions to the steady state faculty workload. Since the academic program at
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.