Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"D.D. Fisher"'
Publikováno v:
[Proceedings] 1991 Symposium on Applied Computing.
The concept of abstract data types allows the use of complex objects without concern about their implementation. This is accomplished by the separation of specification from implementation details. Modern programming languages incorporate this concep
Autor:
D.D. Fisher
Publikováno v:
Proceedings of the 1990 Symposium on Applied Computing.
The author considers how those who operate near the base of the information pyramid can provide backgrounds for their students, similar to those obtained by students at institutions higher up on the 'have' pyramid. The ACM and CSAB curricula guidelin
Autor:
D.D. Fisher, R.J. Cyr
Calcium affects the stability of cortical microtubules (MTs) in lysed protoplasts. This calmodulin (CaM)-mediated interaction may provide a mechanism that serves to integrate cellular behavior with MT function. To test the hypothesis that CaM associa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fedfc83be23e7828576b4ce33dc61e8a
https://doi.org/10.2172/10156994
https://doi.org/10.2172/10156994
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Heart Journal. 75:487-509
A study of 455 normal individuals divided into four decades and both sexes is presented. The lead system employed is that of Frank. The data are presented as mean and two standard deviation values of the spherical coordinates describing the instantan
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.