Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"D.B. Clayton"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aashim Bhatia, Bryson B. Reynolds, Jeffrey E. Martus, Samantha By, Patrick Couture, Allen T. Newton, A.A. Witt, M. Adams, Bhavesh Ramkorun, Seth A. Smith, Q.R. Weinberg, J.C. Wellons, H.R. Feiler, D.B. Clayton
Publikováno v:
AJNR Am J Neuroradiol
BACKGROUND AND PURPOSE: The purpose of the study is to characterize diffusion tensor imaging indices in the developing spinal cord, evaluating differences based on age and cord region. Describing the progression of DTI indices in the pediatric cord i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D.P. Bim-Merle, K.J. Ball, D. Lim, S.A. Wise, T.J. Nielson, M.C. Bingaman, P. Kung, H.A. Evans, A.K. Law, D.M. Bomleny, C. Penny, T.R. Webb, B.J. Robinson, B.R. Resor, B.C. Bedell, G.J. Chemlir, Thomas J. Mackin, Steven C. Noe, V.C. Polidoro, B.P. Kiple, Roland Gau, R.C. Merema, D. Schambach, J.L. Hart, D.B. Clayton, M.T. Olson, A. Raghu, T.M. O'Shea, H.A. Padilla, J.S. Karney, K.E. Wasielewski, E. Tom, R.P. Peterson, B.W. Penner, R.C. Kaluga, B.M. Walker, R.S. Yang, R.S. Zimmerman, T.R. Miller, R.R. Tschantz, B.M. Miller, B.D. Snyder
Publikováno v:
Engineering Failure Analysis. 9:63-76
Disc brakes are exposed to large thermal stresses during routine braking and extraordinary thermal stresses during hard braking. High-g decelerations typical of passenger vehicles are known to generate temperatures as high as 900°C in a fraction of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.