Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"D. Stansfield"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
William D. Stansfield
Publikováno v:
The American Biology Teacher. 78:335-337
When biology students are in the field or in the laboratory observing common animals or pictures thereof, we would like them to be able to identify some of the differences between, say, a frog and a toad, or a hare and a rabbit. These differences may
Autor:
D. Stansfield, E. Dale
Publikováno v:
Clinical Nutrition ESPEN. 31:121
Autor:
William D. Stansfield
Publikováno v:
The American Biology Teacher. 75:96-100
Students should not graduate from high school without understanding that scientific debates are essential components of scientific methodology. This article presents a brief history of ongoing debates regarding the hypothesis that group selection is
Autor:
William D. Stansfield
Publikováno v:
The American Biology Teacher. 75:102-105
Before beginning a series of presentations on evolution, it would be prudent to survey the general level of students’ understanding of prerequisite basic concepts of reproduction, heredity, ontology, and phenotypic diversity so that teachers can av
Autor:
William D. Stansfield
Publikováno v:
The American Biology Teacher. 74:145-149
Science requires the acquisition and analysis of empirical (sense-derived) data. Given the same physical objects or phenomena, the sense organs of all people do not respond equally to these stimuli, nor do their minds interpret sensory signals identi
Autor:
William D. Stansfield
Publikováno v:
The American Biology Teacher. 74:10-14
The nature of scientific research sometimes involves a trial-and-error procedure. Popular reviews of successful results from this approach often sanitize the story by omitting unsuccessful trials, thus painting the rosy impression that research simpl
Autor:
William D. Stansfield
Publikováno v:
The American Biology Teacher. 73:389-393
Mandated biology curriculum standards and standardized tests may vary widely from one state to another, making academic-performance comparisons among the states problematic. This report outlines the effects of the "No Child Left Behind" law and uses