Zobrazeno 1 - 10
of 823
pro vyhledávání: '"D. Schliemann"'
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background In 2020, the Generating Excellent Nutrition in UK Schools (GENIUS) Network was established to develop an understanding of the school food system across the four UK nations. This study explores stakeholders’ views (headteachers,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/996baa9343ef49c0a310924853bbe017
Autor:
Orozco Hormaza, Mariela
Publikováno v:
Repositorio UN
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
Antes de discutir el texto de Analúcia Schliemann, quiero hacer dos comentarios sobre la trayectoria general de su trabajo y posteriormente, articularlos con la reflexión que su artículo me ha suscitado. 1. Ella, conjuntamente con Teresinha Numes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::678b342deed2c8820f5a5ef627d36b93
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/29867
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/29867
Publikováno v:
Journal of Educational Research in Mathematics. 32:229-247
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Analúcia D. Schliemann
Publikováno v:
Psicologia: Reflexão e Crítica, Vol 28, Iss suppl 1, Pp 14-18 (2015)
AbstractThis article briefly describes (a) how ANPEPP was started and its first few years of activities, (b) the planning, implementation, evaluation, and recommendations by participants in the first symposium that led to future symposia format, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48f3edc5bbcf4c178af19ea14b2d6c21
Publikováno v:
International Journal of Science and Mathematics Education. 20:793-816
We report on a teacher development program aimed at improving mathematics teaching and learning from grades 5–9. The 18-month largely online program arose from a partnership of mathematics education researchers, mathematicians, physicists, and nine
Publikováno v:
International Journal of Science and Mathematics Education. 19:1421-1440
We analyzed the written answers and explanations by 26 Brazilian high-school students who attempted to solve double and multiple proportionality problems using the cross-product algorithm. We focused on students’ awareness of the scalar and functio
Publikováno v:
Infancia y Aprendizaje. 42:479-522
We relate studies of algebraic thinking in elementary school (grades K–5, ages five to 10) to current mathematics standards in the United States. Classroom research increasingly paints a pr...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.