Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"D. Schiffner"'
Publikováno v:
Zeitschrift für Weiterbildungsforschung - Report, Vol 47, Iss 2, Pp 425-449 (2024)
Abstract Digitisation has increasingly become a feature of education. Educational policy, too, has increasingly focused on digital processes and structures. Digital data opens up opportunities to improve the governance of continuing education given t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b8744007e1f449ba981a7a8b26e1f5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E. Loma-Ossorio, Ignacio Paya-Zaforteza, Antonio Hospitaler, D. Schiffner, J. Alos-Moya, Maria Eugenia Moreyra Garlock
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
Bridge fires are a major concern because of the consequences that these kind of events have and because they are a real threat. However, bridge fire response is under researched and not covered in the codes. This paper studies the capabilities of num
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.