Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"D. Periyaazhagar"'
Publikováno v:
Automatika, Vol 60, Iss 1, Pp 19-27 (2019)
Multilevel inverters (MLIs) are an imperative solution for high power and high voltage applications. The MLIs can be classified into two categories such as symmetric and asymmetric. The asymmetric type MLIs has large number of output voltage steps wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/988cb4e624ba400b9bfe7d47c8e17641
Autor:
D, Periyaazhagar1 (AUTHOR) periyaazhagar14@gmail.com, Prabaharan, Natarajan2 (AUTHOR), K, Umamaheshwari3 (AUTHOR), K, Raja4 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Electronics. May2024, Vol. 111 Issue 5, p788-812. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
G. Irusapparajan, D. Periyaazhagar
Publikováno v:
Circuits and Systems. :506-519
Asymmetric three-phase cascading Trinary-DC source Multilevel Inverter which can achieve reduced harmonics and superior root mean square (RMS) values of the output voltage is proposed. This topology can achieve cascaded full bridge inverter operation
Autor:
G. Irusapparajan, D. Periyaazhagar
Publikováno v:
International Journal of Power Electronics and Drive Systems (IJPEDS). 7:854
In this paer, the suggested topologies are gained by cascading a full bridge inverter with dissimilar DC sources. This topology has a several new patterns adopting the fixed switching frequency, multicarrier control freedom degree with mixture concep
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.