Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"D. Muruve"'
Publikováno v:
Kidney International Reports, Vol 6, Iss 4, Pp S88- (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5dd7365809048e595c884290887b564
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 5, Iss 1, p 39 (2005)
BMC Medical Education
BMC Medical Education
Background The influence of intended and informal curricula on examination preparation has not been extensively studied. This study aims to firstly describe how students utilized components of intended and informal curricula to guide examination prep
Autor:
Tomoyuki Ohba, T. Flach, L. Lai, T. Tsuchida, M. Karin, N. K. Truong, R. Mitchell, H. Dosaka-Akita, M. Miyagishi, Kiyoshi Takeda, A. Kato, J. Zou, A. Matsuzawa, Muhammad Baghdadi, Himanshu Kumar, Tatsuya Saitoh, H. Ichijo, Takashi Fujita, M. Amrein, Shizuo Akira, M. Jinushi, H. Lu, Marina Tiemi Shio, K. Chen, Mitsutoshi Yoneyama, M. Higuchi, Tatsushi Muta, Akinori Takaoka, G. Ng, C. Chang, Taro Kawai, P. Tseng, P. Ling, T. Okazaki, Y. Ariga, Y. Shi, Y. Gotoh, W. Lin, D. Muruve, Martin Olivier
Publikováno v:
International Immunology. 22:iii75-iii76
Publikováno v:
Gut. 62:A3.3-A4
Introduction Non-alcoholic fatty liver disease (NAFLD) is the leading liver disease in Europe and North America. 30% of patients with NAFLD are estimated to develop inflammatory non-alcoholic steatohepatitis (NASH) with the potential to lead to cirrh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.