Zobrazeno 1 - 10
of 176
pro vyhledávání: '"D. Maestre"'
Autor:
J.P. Winczewski, S. Zeiler, S. Gabel, D. Maestre, B. Merle, J.G.E. Gardeniers, A. Susarrey Arce
Publikováno v:
Materials & Design, Vol 238, Iss , Pp 112701- (2024)
The additive manufacturing (AM) of yttria-stabilized zirconia (YSZ) microarchitectures with sub-micrometer precision via two-photon lithography (TPL), utilizing custom photoresin containing zirconium and yttrium monomers is investigated. YSZ 3D micro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/470396fcc840448f9131cae5383770da
Publikováno v:
Iatreia, Vol 13, Iss 2 (2000)
Introducción: Se investiga el efecto de una nueva mezcla química (ATLASAC) para el control de ácaros del polvo doméstico, microorganismos cosmopolitas que conviven con el hombre, reconocidos como importante fuente de alergenos y la principal caus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/847b3bfb37c34eb19b32080e9a800254
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Constructivist Psychology. 34:195-206
The Innovative Moments Coding System has been used for studying therapeutic change. However, there has hardly been any research on its application in group therapy and on how new I-positions emerge...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.