Zobrazeno 1 - 10
of 1 466
pro vyhledávání: '"D. López García"'
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 13 (2023)
Building upon self-determination theory, the objective of this research was to examine the predictive associations of pre-service physical education (PE) teachers’ basic psychological need satisfaction (i.e., autonomy, competence, relatedness, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37a7a821ba2f4b33a604be3387fa34b1
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
COVID-19 and the resulting confinement has had a great impact on the educational environment. Although research in initial teacher education has focused on studying the factors that lead to increased academic engagement, there is no evidence that exa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7575e928e5c46119fc1b3e36bed1bab
Publikováno v:
Anales de Biología. 2023, Issue 45, p73-75. 3p.
Autor:
Sánchez-Gómez, Pedro1, López-García, David2, Luis Cánovas, José1, Francisco Jiménez, Juan1,3, Vera, Juan Bautista1, Martínez-López, Pedro4
Publikováno v:
Anales de Biología. 2018, Issue 40, p73-85. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.