Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"D. Kox"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. G. Hugtenburg, J. C. M. Metz, S. R. Van Galen, J. Van Oldenrijk, D. Kox, M. de Haan, Milan C. Richir, B. Sturm, J. A. Vollebregt, T. P. G. M. De Vries
Publikováno v:
Vollebregt, J A, Van Oldenrijk, J, Kox, D, Van Galen, S R, Sturm, B, Metz, J C M, Richir, M C, De Haan, M, Hugtenburg, J G & De Vries, T P G M 2006, ' Evaluation of a pharmacotherapy context-learning programme for preclinical medical students ', British Journal of Clinical Pharmacology, vol. 62, no. 6, pp. 666-672 . https://doi.org/10.1111/j.1365-2125.2006.02742.x
British Journal of Clinical Pharmacology, 62(6), 666-672. Wiley-Blackwell
British Journal of Clinical Pharmacology, 62(6), 666-672. Wiley-Blackwell
What is already known about this subject • Context-learning in medicine is mainly based on theories explaining how medical expertise is achieved, particularly with regard to diagnostic problem solving. • By frequently solving diagnostic clinical
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.