Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"D. Koppel"'
Publikováno v:
Journal of Oral Biology and Craniofacial Research, Vol 5, Iss 2, Pp 102-105 (2015)
We discuss a 37 year old male – who presented with marked facial asymmetry and signs/symptoms suggestive of condylar hyperplasia. Imaging confirmed a large exophytic growth arising from the right mandibular condylar head. Treatment included tumour
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29c659e2acc24ada8d45ad3fd1352f68
Autor:
Paula D Koppel, Jennie C De Gagne, Sharron Docherty, Sophia Smith, Neil S Prose, Terri Jabaley
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 24, Iss 9, p e39920 (2022)
BackgroundAlthough videoconferencing between oncology patients and nurses became routine during the pandemic, little is known about the development of clinician-patient rapport in this care environment. Evidence that virtual visits may challenge nurs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fefe5def3d141b4beb1b312f3d7ad92
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Abstract Background Teaching cybercivility requires thoughtful attention to curriculum development and content delivery. Theories, models, and conceptual and theoretical frameworks (hereafter “tools”) provide useful foundations for integrating ne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/420d5b72d4814e809709e31bb544e337
Autor:
Jihye Kim Scroggins, Paula D. Koppel, Bonnie Jones-Hepler, Lisvel Matos, Devon Noonan, Karin Reuter-Rice
Publikováno v:
Journal of Professional Nursing. 46:179-186
Autor:
Jennie C De Gagne, Paula D Koppel, Hyeyoung K Park, Allen Cadavero, Eunji Cho, Sharron Rushton, Sandra S Yamane, Kim Manturuk, Dukyoo Jung
Publikováno v:
JMIR Medical Education, Vol 7, Iss 2, p e27736 (2021)
BackgroundEffective pedagogy that encourages high standards of excellence and commitment to lifelong learning is essential in health professions education to prepare students for real-life challenges such as health disparities and global health issue
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61f3c472d6ef474a997a995d142332d5
Autor:
Jennie C. De Gagne, Paula D. Koppel, Emily J. Wang, Sharron Rushton, Leila Ledbetter, Sandra S. Yamane, Eunhee Lee, Kimberly Manturuk, Dukyoo Jung
Publikováno v:
International Journal of Nursing Education Scholarship. 20
Objectives During the COVID-19 pandemic, educators shifted from traditional lectures to videoconferencing. This systematic review explored the use of videoconferencing as a teaching tool in response to the pandemic as well as issues related to digita
Autor:
Paula D, Koppel, Shanna D, Sullivan
Publikováno v:
Creative nursing. 28(4)
The COVID-19 pandemic made creative problem-solving, a skill that nurses have long possessed, more observable and valued. This article presents a new professional practice model for nursing innovation that facilitates practice improvements and levera
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.