Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"D. Kannamma"'
Autor:
Lahari Vishwanath, D Kannamma
Publikováno v:
Journal of Daylighting, Vol 11, Iss 2, Pp 290-311 (2024)
Buildings are one of the leading sources of carbon emissions in the world. Most of the carbon emissions are released during the operation phase of the building. It is essential for buildings to provide thermal and visual comfort for the users. In the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe738491ad574828b53380b02e5a08c2
Autor:
A, Shanmugga Rani, D, Kannamma
Publikováno v:
In Energy and Built Environment October 2022 3(4):467-477
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Niveditha Sudarsanam, D. Kannamma
Publikováno v:
Energy and Buildings. 291:113151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lecture Notes in Civil Engineering ISBN: 9789811901881
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::082bf2ec8efa2f199cefaafb4cf56adc
https://doi.org/10.1007/978-981-19-0189-8_19
https://doi.org/10.1007/978-981-19-0189-8_19
Autor:
S. Niveditha, D. Kannamma
Publikováno v:
Design for Tomorrow—Volume 2 ISBN: 9789811601187
The thermally comfortable environment in classrooms is significant to improve the performance and productivity of students. A substantial number of researches emphasize energy-saving potential, especially for forthcoming projects, whereas existing bu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cfc29bf0f5b8a6045dc2ba02a52659c0
https://doi.org/10.1007/978-981-16-0119-4_74
https://doi.org/10.1007/978-981-16-0119-4_74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.