Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"D. Galani"'
Background: An increasing number of educational institutions are incorporating virtual reality (VR) applications in the instruction methodology for their laboratory science courses. However, there is debate about the use of the physical vs. the virtu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::7d3c9e5a0aee921d1c8f4d99b5d7b988
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3060076
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3060076
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S174-S175 (2024)
Introduction The Athens Multifamily Group Therapy Project (A- MFGT) aims to provide systemic multifamily therapy to youths who experienced a first psychotic episode and their families. Objectives Family interventions have been shown to reduce the l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e0286cab2a64f79914d92437f5eacac
Autor:
N. Di Muzio, D. Galani, Anna Chiara, M. Pasetti, Andrei Fodor, Claudio Fiorino, Margarita Kirienko, Italo Dell'Oca, S. Naimo, C. Gumina, Sara Broggi, Riccardo Calandrino, Elena Incerti, Maria Picchio, Chiara Lucrezia Deantoni
Publikováno v:
Radiotherapy and Oncology. 115
Publikováno v:
Food Hydrocolloids. 16:95-103
The thermal stability of β-lactoglobulin (β-Lg) dimer was reassessed based on a three-state denaturation process involving dissociation and unfolding (dimer⇌monomer⇌unfolded state). The stabilisation Gibbs free energy change for β-Lg dissociat
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S304-S304 (2023)
Introduction In Greece, the Athens Multifamily Group Therapy Project (A- MFGT) provides systemic multifamily therapy to young adults after the first psychotic episode, with a purpose to deliver an early intervention program. Objectives Few evidence i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1204a2c37ae413dbbd8c33b43b4a9e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.