Zobrazeno 1 - 10
of 3 612
pro vyhledávání: '"D. Eichler"'
Publikováno v:
The Commonwealth Forestry Review, 1996 Jan 01. 75(2), 183-183.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42608298
Publikováno v:
Philosophische Rundschau, 1992 Jan 01. 39(4), 339-339.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42572028
Autor:
Michael D Eichler
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 2676:598-607
Rail transit agencies have greatly advanced the ability to measure delays to rail system customers and have developed key performance indicators for rail systems based on customer travel time. The ability for operators to link these customer delay me
Autor:
Eric B. Williamson, Michael D Eichler, Mitch Wagner, Brian Mayer, Naren Ramakrishnan, Sina Dabiri, Christy A. Coghlan
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 2673:624-636
The Washington Metropolitan Area Transit Authority (WMATA) operates 1,250 buses on 168 different routes between 10,600 bus stops to support around 370,000 passengers each day. Utilizing sensors on vehicles and analyzing their location and movements t
Autor:
H. Klapper
Publikováno v:
Acta Hydrochimica et Hydrobiologica. 12:28-28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael D Eichler, Timothy Brulle, Srividya Santhanam, Selman Altun, Circe Torruellas, Zhuojin Wang, Wendy Jia, Burak Cesme
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 2539:119-129
Buses operating in mixed traffic are subject to congestion and thus experience long delays and unreliable service. The impact of congestion on buses is more pronounced in downtown areas than elsewhere because of heavy vehicular traffic, high transit
Autor:
Michael D Eichler, Justin Antos
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 2540:76-83
How should customer delay on a rail transit system be measured? Research into quantifying reliability and passenger delay often defines “delay” as when speeds or travel times fall above or below a fixed threshold. When applied to a rail transit s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.