Zobrazeno 1 - 10
of 205
pro vyhledávání: '"D. Curnier"'
Autor:
S. Beaulieu-Gagnon, V. Bélanger, C. Meloche, D. Curnier, S. Sultan, C. Laverdière, D. Sinnett, V. Marcil
Publikováno v:
BMC Nutrition, Vol 5, Iss 1, Pp 1-13 (2019)
Abstract Background Changes in food intake are common in children with cancer and are often caused by nausea and perturbations in sense of taste. The VIE (Valorization, Implication, Education) study proposes family-based nutrition and cooking educati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7154217359247089917e2dc30cf5724
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Serge Sultan, Daniel Sinnett, Catherine Demers, Kristopher Lamore, D. Curnier, Isabelle Gélinas, Keven Lee, Claude Julie Bourque, Valérie Marcil, Johanne Higgins
Purpose. Health promotion (HP) programs represent a promising avenue to address the prevention or mitigation of adverse effects of childhood cancer. However, we do not know the most effective way to promote healthy behaviours in pediatric oncology or
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a1e2cfc08f56c9621dd5340cbf61d2e2
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-962537/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-962537/v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.