Zobrazeno 1 - 10
of 288
pro vyhledávání: '"D. Clapham"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michelle Flippin, Emily D. Clapham
Publikováno v:
International Journal of Disability, Development and Education. :1-22
Parent coaching interventions have been shown to be effective for increasing parent responsiveness and improving communication skills for children with autism spectrum disorder (ASD). However, few ...
Publikováno v:
Learning Environments Research. 24:137-151
The ability for students to maintain attention to classroom instruction is a critical factor for learning because loss of instructional time due to off-task behaviour has negative impacts on academic achievement. Early studies suggest that use of kin
This chapter shares how educators can learn about inclusive pedagogies to support students of all abilities, as well as how various school, university, and community programs are working to include people with disabilities. The chapter offers resourc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ddf2240bb6e934525f5ddd8523991d47
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-9434-5.ch019
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-9434-5.ch019
Publikováno v:
Disability and health journal. 13(1)
Background Few researchers have examined the effects of surf programs on children with disabilities. Due to previous research findings, surfing is being used, as the focus of physical activity intervention due to its numerous health and therapeutic b
Publikováno v:
Strategies. 28:40-46
Research suggests that a girl's career interests in the areas of science, technology, engineering and mathematics (STEM) declines between grades 6 and 8. Similarly, in middle school, there is a decrease in physical activity among girls. Researchers a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Aquatic Research and Education. 8:98-103