Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"D. Carretero"'
Autor:
Jesús García-Jiménez, Luis Gutiérrez-Rojas, Sara Jiménez-Fernández, Pablo José González-Domenech, María D. Carretero, Manuel Gurpegui
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 11 (2020)
Objective: The aim of this study is to determine the prevalence of three possible diagnostic specifiers, namely predominant polarity (PP) throughout illness, polarity of the first episode and early age at onset, in a sample of bipolar disorder (BD) p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85622f7c46df4acdaee2a233565dece4
Autor:
Sara Jiménez-Fernández, Manuel Gurpegui, Daniel Garrote-Rojas, Luis Gutiérrez-Rojas, María D. Carretero, Christoph U. Correll
Publikováno v:
Journal of Affective Disorders. 314:211-221
To study differences in oxidative stress markers and antioxidants among patients with bipolar depression (BPD) and unipolar depression (UPD).Data sources. Electronic MEDLINE/PubMed/Cochrane Library/Scopus/TripDatabase database search until 30/06/2021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JPAIR, Vol 24, Iss 1, Pp 74-91 (2016)
Storytelling is an art that contributes not only to students' academic success, but also to their emotional well-being. However, not many teachers have skills in storytelling. The reason maybe that they have not been trained in the art, or they lack
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33e22504a1f74efd8f120f911ae7ba5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JPAIR Multidisciplinary Research. 24:74-91
Storytelling is an art that contributes not only to students' academic success, but also to their emotional well-being. However, not many teachers have skills in storytelling. The reason maybe that they have not been trained in the art, or they lack