Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"D. Bhanusree Reddy"'
Organizations must enhance their firm-level resources to compete in the turbulent business environment. Strategic application systems, such as an enterprise resource planning (ERP) system, are one such resource technology that centralizes the databas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::45946876daf45c094fa4076cc456caa6
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-2255-3.ch260
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-2255-3.ch260
Autor:
D. Bhanusree Reddy, G. Shailesh
Publikováno v:
Indian Journal of Science and Technology. 9
Objectives: Brand equity and purchase decisions are considered as the key determinants of consumer behaviour. The objective of this study was to examine the role of loyal consumers in strengthening brand equity of In-store brands. Statistical Analysi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.