Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"D., Vlah"'
Publikováno v:
Design2022, Proceedings of the Design Society, vol. 2, pp. 2273-2282, 2022.
In new product development courses, engineering students are introduced to the tools for addressing the functional or technical issues of the product. Problems arise when they need to empathise with the user to better understand how the product can b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0b66a70f0b0e0edca3351107dab504ae
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=144593
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=144593
Publikováno v:
Proceedings of the Design Society: DESIGN Conference. 1:451-460
Nowadays, a large number of different tools that support early phases of design are available to engineers. In the past decade a specialized set of CAD-based tools were developed, that support the ideation process by generating different design alter
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Children adopt social skills needed for an effective social interaction within their families from the very beginning of their lives while preschool teachers organize program activities and create a stimulating and pleasant atmosphere for them to lea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::4886e0780781bf24f5c93b2ddca8aac0
https://www.bib.irb.hr/882277
https://www.bib.irb.hr/882277
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.