Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"D-study"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shofan Fiangga, Yurizka Melia Sari
Publikováno v:
Jurnal Elemen, Vol 3, Iss 2, Pp 118-129 (2017)
The aims of this study is to determine the internal consistency or reliability coefficient of the developed mathematics reasoning instruments in Junior High School by using generalizability theory multi facet, px(i:r). The instrument are consisting 5
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed4d904660594a5890f47f8731d77260
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Modern Research in English Language Studies, Vol 6, Iss 1, Pp 29-1 (2019)
This study investigates some problems of PhD applicants in their entrance exams in the case of answering the reading comprehension questions. To this end, the researchers considered the item types and text types as main effects and their interaction
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfe4901395b842e2b9fcad0737669450
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Hooijdonk, Mare, Mainhard, Tim, Kroesbergen, Evelyn H., Van Tartwijk, Jan, Education and Learning: Development in Interaction, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities, Leerstoel van Tartwijk
Publikováno v:
Thinking Skills and Creativity, 43
Thinking Skills and Creativity, 43, 1. Elsevier BV
Thinking Skills and Creativity, 43:100994. Elsevier BV
Thinking Skills and Creativity, 43, 1. Elsevier BV
Thinking Skills and Creativity, 43:100994. Elsevier BV
Contains fulltext : 241618.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) The assessment of creative problem solving (CPS) is challenging. Elements of an assessment procedure, such as the tasks that are used and the raters who assess those tasks, introdu
Serum 25-hydroxyvitamin D and mental health in young Australian women: Results from the Safe-D study
Publikováno v:
Journal of Affective Disorders. 224:48-55
Background While there is evidence linking vitamin D status with mood, this association and its clinical significance remain uncertain. Moreover, few studies have focused on young, community-dwelling females. The Safe-D study examined the association
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gratien Bambanota Mokonzi
Publikováno v:
Mesure et Évaluation en Éducation, Vol 26, Iss 1-2 (2003)
Cet article présente la notion de généralisabilité, son origine dans les travaux psychométriques de Cronbach, son extension par symétrie à d’autres facettes que les questions, le déroulement d’une étude-G, ses résultats directs et leur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5db3fec76ba4baa81de0dd53046b018
Autor:
Frank Wharam, Ronald T. Ackermann, Jeanine Albu, Julie A. Schmittdiel, Dennis Ross-Degnan, Mohammed K. Ali, Christine M. Hunter, O. Kenrik Duru, Carol M. Mangione, Edward W. Gregg
Publikováno v:
Current diabetes reports, vol 18, iss 12
PURPOSE OF REVIEW: To advance our understanding of the impacts of policies and programs aimed at improving detection, engagement, prevention, and clinical diabetes management in the United States, we synthesized findings from a network of studies tha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e89cdb083cc98a65099ecaf65e49526e
https://escholarship.org/uc/item/79w6n8d0
https://escholarship.org/uc/item/79w6n8d0