Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"D-RECT"'
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 32, Iss 5, p Doc55 (2015)
Aim: Boor et al developed and validated the questionnaire D-RECT (Dutch Residency Educational Climate Test ) to measure the clinical learning environment within the medical specialist training. In this study, a German version of this questionnaire (D
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7292fa8c2bb24389895ed675b0cfa139
Autor:
Sartori, E, Ghezzi, F, Cromi, A, Laganà, As, Garzon, S, Raffaelli, R, Scambia, G, Franchi, M, Italian Society of Gynecology and Obstetrics (SIGO), Candiani, M, Casarin, J, Ciavattini, A, Di Paola, R, Greco, P, Guaschino, S, Marchesoni, D, Milani, R, Rizzo, N, Venturini, Pl, Valente, E, Vizza, E, Zanconato, G, Zullo, F
Objectives To evaluate the learning climate (LC) and quality of training in postgraduate training courses in gynecology and obstetrics in Italy, as essential element to improve the training quality of future medical specialists. Study Design Web-base
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b4495241bdfd615ffaa2be765939a2fa
http://hdl.handle.net/11383/2083249
http://hdl.handle.net/11383/2083249
Publikováno v:
Irish Journal of Medical Science, 183(4), 611-620. Springer
Postgraduate medical training in Ireland has been compared unfavourably with training abroad and blamed for an "exodus" of graduates of Irish medical schools. Exploration of features of a good training environment and development of tools to measure
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sartori, E., Ghezzi, F., Cromi, A., Miscioscia, R., Laganà, A. S., Garzon, S., Raffaelli, R., Massimo CANDIANI, Casarin, J., Ciavattini, A., Di Paola, R., Greco, P., Guaschino, S., Marchesoni, D., Milani, R., Rizzo, N., Venturini, P. L., Zullo, F., Valente, E., Vizza, E., Scambia, G., Franchi, M.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
ResearcherID
Antonio Simone Laganà
ResearcherID
Antonio Simone Laganà
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::042bcb211bb8f1603b5bed25bf7570c6
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85055042893&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85055042893&partnerID=MN8TOARS
Autor:
de Wit TN; Netherlands School of Public and Occupational Health, Utrecht, Nederland., Taks N; Netherlands School of Public and Occupational Health, Utrecht, Nederland., van der Zee-van den Berg AI; Netherlands School of Public and Occupational Health, Utrecht, Nederland., Sadrzadeh S; Netherlands School of Public and Occupational Health, Utrecht, Nederland.
Publikováno v:
TSG : tijdschrift voor gezondheidswetenschappen [TSG] 2022; Vol. 100 (4), pp. 163-169. Date of Electronic Publication: 2022 Nov 08.