Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"D Tembo"'
Autor:
Kwasu D. Tembo
Publikováno v:
Corpus Mundi, Vol 3, Iss 1, Pp 15-30 (2022)
This article provides speculative theorization on the relationship between concepts of ‘nakedness’ and the human body. It focuses on the theoretical value of the palimpsest as a symbol through which to parse the various ways that the human body c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7c3313af5d2485a9b60b0ca74a6f816
Autor:
Kwasu D. Tembo
Publikováno v:
Alphaville: Journal of Film and Screen Media, Iss 20, Pp 104-118 (2021)
Referring to the work of Julia Kristeva, this article seeks to perform a comparative analysis between Cordelia Chase (Charisma Carpenter), as she appears within the remit of Joss Whedon and David Greenwalts’s Angel (1999–2004), and Vanessa Ives (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5a65b804f084ea49fcb3a902dfa5e5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kwasu D. Tembo
Publikováno v:
Studies in the Fantastic. 13:62-84
Autor:
Kwasu D. Tembo
Publikováno v:
Porn Studies. 8:439-463
Pornography has seemingly always had a strained relationship with ideological and repressive sociopolitical, economic, and cultural state apparatuses in the various permutations of the Western zeit...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kwasu D. Tembo
Publikováno v:
Open Cultural Studies, Vol 3, Iss 1, Pp 161-173 (2019)
Be it Pride of Baghdad (2006), Ex Machina (2004), Runaways (2003), The Private Eye (2013) or Saga (2012), the comic book author Brian K. Vaughan is renowned not only for the scope of the projects in his oeuvre but the nuance with which he portrays hi