Zobrazeno 1 - 10
of 266
pro vyhledávání: '"D Scherrer"'
Publikováno v:
Environmental Research Letters, Vol 13, Iss 7, p 074003 (2018)
Soil temperature (ST) has a key role in Arctic ecosystem functioning and global environmental change. However, soil thermal conditions do not necessarily follow synoptic temperature variations. This is because local biogeophysical processes can lead
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7dd1fbaec5a4d0e91e2539b200a81f4
Publikováno v:
Qualitative Studies. 8:250-278
For us, “writing off the beaten track” has been propelled by collaborative study of ontoepistemological contributions that break the constraints of western knowledge-making. Black studies and women of color feminisms prompt us to pause long enoug
Autor:
Mariam Rashid, Benjamin D. Scherrer, Cee Carter, Kimberly McIntee, Alisha Smith Jean-Denis, Olga Correa, Korina M. Jocson
Publikováno v:
Globalisation, Societies and Education. :1-14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Korina M. Jocson, Cee Carter, Olga Correa, Kimberly McIntee, Mariam Rashid, Benjamin D. Scherrer, Alisha Smith Jean-Denis
Publikováno v:
Educational Studies. 58:141-162
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Crohn's and Colitis. 17:i169-i170
Background The oral small molecule obefazimod (ABX464) has demonstrated efficacy and safety in patients with moderate-to-severe ulcerative colitis (UC) in a randomized, placebo-controlled, 8-week phase 2b induction study1. We examined the effects of
Autor:
Tavis D. Jules, Benjamin D. Scherrer
Publikováno v:
Comparative Education Review. 65:166-178
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.