Zobrazeno 1 - 10
of 5 822
pro vyhledávání: '"D Qian"'
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health, Vol 46, Iss 5 (2017)
Background: NCDs are the leading disease burdens in China and the NCDs risk factors shifts have accelerated at an unprecedented scale over the past 30 years. The aim of this study was to analysis the natural trajectories of NCDs risk factors over the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca486219e9554d279c27516f67b72c85
Autor:
Lan Li, Editor, David D. Qian, Editor
The 25 chapters contained in this book were all written by scholars working in the field of applied linguistics and English language teaching in various East Asian contexts. East Asia is large and diverse in terms of socio-economic, linguistic, and e
Autor:
M. Shadman, C. Yeung, M. Redman, S. Y. Lee, D. H. Lee, S. Ra, D. Qian, C. Ujjani, B. Dezube, C. Poh, E. H. Warren, A. Chapuis, D. Green, A. Cowan, R. Cassaday, H.-P. Kiem, V. Chow, J. Gauthier, C. Turtle, R. Lynch, S. Smith, A. Gopal, D. Maloney, B. Till
Publikováno v:
HemaSphere, Vol 6, Pp 108-109 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3fd61abcae845f5867a36b1d3c9750a
Publikováno v:
ACS Applied Materials & Interfaces. 15:9193-9202
Autor:
Yanfeng Yang, David D. Qian
Publikováno v:
Language Assessment Quarterly. 20:20-43
Autor:
T. Zha, D. Qian, X. Jia, Y. Bai, Y. Tian, C. P.-A. Bourque, J. Ma, W. Feng, B. Wu, H. Peltola
Publikováno v:
Biogeosciences, Vol 14, Pp 4533-4544 (2017)
The current understanding of acclimation processes in desert-shrub species to drought stress in dryland ecosystems is still incomplete. In this study, we measured sap flow in Artemisia ordosica and associated environmental variables throughout the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/354ee8c5fb4e4768b811d0a492e4a48f
Autor:
Yanfeng Yang, David D. Qian
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 7, Iss 1, Pp 1-15 (2017)
Abstract Background Predicated on Vygotsky’s zone of proximal development (ZPD), dynamic assessment (DA) integrates teaching with assessment in a single activity by providing mediation to help learners perform beyond their independent functioning a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2e25c84d1e4468aaeac77ac9a240458
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.