Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"D McGuirk"'
Autor:
Stephen W. Burgher, Timothy D. McGuirk
Publikováno v:
Academic Emergency Medicine. 5:1057-1063
Objective: To prospectively evaluate whether subcutaneous buffered lidocaine (SQBL) significantly reduces the pain or adversely affects the success rate of IV cannulation (IVC) in adult ED patients. Methods: A convenience sample of patients a 18 year
Autor:
S P Colgan, M B Resnick, C A Parkos, C Delp-Archer, D McGuirk, A E Bacarra, P F Weller, J L Madara
Publikováno v:
The Journal of Immunology. 153:2122-2129
Intestinal epithelia are in intimate contact with subepithelial and intraepithelial lymphocytes. When stimulated, mucosal lymphocytes generate inflammatory cytokines such as IL-4 and IFN-gamma. We have shown that IFN-gamma directly regulates epitheli
Publikováno v:
The American Journal of Emergency Medicine. 15:323-324
Autor:
Frank D. McGuirk, John A. Hebert
Publikováno v:
Bulletin of the Psychonomic Society. 1:457-459
Adult human Ss were required to learn a conditional discrimination in which there were three distinct visual stimuli (squares) to be matched with three corresponding response buttons. When Ss had learned the task to criterion, they were presented wit
Autor:
Frank D. McGuirk, John A. Hebert
Publikováno v:
Bulletin of the Psychonomic Society. 1:53-55
Human Ss were asked to heft a 150-g weight and were required to identify it in a test series of weights, ranging in value from 100 to 200 g, with 25-g steps. Following each test response, each S was asked to rate the weight he had just lifted on a 7-
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of experimental psychology. 102(3)
Publikováno v:
Psychonomic Science. 26:209-210
The effects of amount of training on the generalization of a voluntary response were investigated under two testing procedures—one in which the original training stimulus, a 100-g weight, was presented five times more frequently than the other test
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.