Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"D Katayama"'
Publikováno v:
California Agriculture, Vol 48, Iss 4 (1994)
In a 4-year study conducted on a deep, well-drained soil, irrigation cutoffs ranging from 12 to 45 days before harvest had only minor effects on prune production. Soluble solids tended to be higher and dry ratios lower with early cutoffs. There were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19512cb25a3147688f4164640c442ef2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IGARSS 2022 - 2022 IEEE International Geoscience and Remote Sensing Symposium.
Autor:
M. Masubuchi, A. Omata, N. Koshikawa, J. Kataoka, H. Kato, A. Toyoshima, K. Ooe, D. Katayama, T. Teramoto, K. Matsunaga, T. Kamiya, T. Watabe, E. Shimosegawa, J. Hatazawa
Publikováno v:
Nuclear Instruments and Methods in Physics Research Section A: Accelerators, Spectrometers, Detectors and Associated Equipment. 1045:167581
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephen M. Hedrick, Liyen Loh, Karmel A. Allison, Christopher K. Glass, Arnaud Delpoux, Andrew L. Doedens, Rodrigo Hess Michelini, Katherine Kedzierska, Sergio M. Quiñones-Parra, Carol D. Katayama, Cornelis Murre, Martha Lappas, Nimi Marcel
Publikováno v:
Cell Reports. 34:108674
Naive and memory T cells are maintained in a quiescent state, yet capable of rapid response and differentiation to antigen challenge via molecular mechanisms that are not fully understood. In naive cells, the deletion of Foxo1 following thymic develo
Publikováno v:
The Journal of Educational Research. 111:352-362
Although testing accommodations for standardized assessments are available for students with disabilities, interpretation remains challenging. The authors explored resilience to see if it could contribute to the interpretation of academic success for
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.