Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Díaz-Cutraro L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferrer-Quintero, Marta, López-Carrilero, R., Birulés, I., Barajas Vélez, Ana, Lorente-Rovira, E., Díaz-Cutraro, L., Verdaguer, M., García-Mieres, H., Sevilla-Llewellyn-Jones, J., Gutiérrez-Zotes, A., Grasa-Bello, Eva, Pousa, Esther, Huerta-Ramos, E., Pélaez, T., Barrigón, M. L., González-Higueras, F., Ruiz-Delgado, I., Cid Colom, Jordi, Moritz, S., Ochoa, Susana, Fernández Martínez, Daniel, Universitat Autònoma de Barcelona
Publikováno v:
Scientia
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
npj Schizophrenia, Vol 7, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
npj Schizophrenia, Vol 7, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Subjects with first-episode psychosis experience substantial deficits in social cognition and metacognition. Although previous studies have investigated the role of profiles of individuals in social cognition and metacognition in chronic schizophreni
Autor:
Barrau-Sastre, Paula, Birulés, Irene, Verdaguer-Rodríguez, Marina, López-Carrilero, Raquel, Ferrer-Quintero, Marta, García-Mieres, Helena, Díaz-Cutraro, L., Grasa, Eva, Pousa, Esther, Lorente, Ester, Peláez, Trinidad, Barrigón, María Luisa, Ruiz-Delgado, Isabel, González-Higueras, Fermín, Cid Colom, Jordi, Gutiérrez-Zotes, Alfonso, Cuadras, Daniel, Usall, Judith, Vila-Badia, Regina, Barajas Vélez, Ana, Ochoa, Susana
Publikováno v:
Women; Volume 2; Issue 2; Pages: 135-146
Altres ajuts: PERIS call (grant no. SLT006/17/00231); the Progress and Health Foundation of the Andalusian Regional Ministry of Health (grant no. PI-0634/2011 and PI-0193/2014); Obra Social La Caixa (RecerCaixa call 2013); CERCA Programme/Generalitat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mendoza-García, Sara, García-Mieres, Helena, López-Carrilero, Raquel, Sevilla-Lewellyn-Jones, Julia, Birulés, Irene, Barajas Vélez, Ana, Lorente-Rovira, Ester, Gutiérrez-Zotes, Alfonso, Grasa, Eva, Pousa, Esther, Pelaéz, Trini, Barrigón, María Luisa, González-Higueras, Fermín, Ruiz-Delgado, Isabel, Cid, Jordi, Montserrat, Roger, Martin-Iñigo, Laia, Moreno-Kustner, Berta, Vila-Badia, Regina, Díaz-Cutraro, L, Verdaguer-Rodríguez, Marina, Ferrer-Quintero, Marta, Punsoda-Puche, Paola, Barrau-Sastre, Paula, Moritz, Steffen, Ochoa, Susana, Universitat Autònoma de Barcelona
Publikováno v:
Journal of Personalized Medicine; Volume 12; Issue 10; Pages: 1732
Altres ajuts: Fondo Europeo de Desarrollo Regional (FEDER); Fondo Europeo de Desarrollo Regional (FEDER); Fundación Pública Andaluza Progreso y Salud (PI-0634/2011, PI-0193/2014); Obra Social Sant Joan de Déu (BML); Programa CERCA (Generalitat de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::31b2fed7fe0628fe5d4beb8746d6b8d6
https://ddd.uab.cat/record/272385
https://ddd.uab.cat/record/272385
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.