Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Désiron, Juliette C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 2024, p1-14, 14p
Autor:
La Torre, Sandra, Désiron, Juliette C.
Publikováno v:
Technology, Knowledge & Learning; Dec2024, Vol. 29 Issue 4, p1993-2016, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Désiron, Juliette C.1 juliette.desiron@unige.ch, de Vries, Erica2, Bartel, Anna N.3, Varahamurti, Nalini4
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Sep2018, Vol. 88 Issue 3, p465-479. 15p. 2 Color Photographs, 2 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Frontiers, 2021, 11, ⟨10.3389/fpsyg.2020.592509⟩
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2021)
Frontiers in Psychology, Frontiers, 2021, 11, ⟨10.3389/fpsyg.2020.592509⟩
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2021)
International audience; Learning from a text–picture multimedia document is particularly effective if learners can link information within the text and across the verbal and the pictorial representations. The ability to create a mental model succes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::6c052fd83fb69bd5616b38a8d1dc7375
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-03404275
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-03404275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Training medical professionals for hand hygiene is challenging, especially due to the invisibility of microorganisms to the human eye. As the use of virtual reality (VR) in medical training is still novel, this exploratory study investigated how pree
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c3a00e4e6bc3cba45a1b2706f5d089d0
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/222897/
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/222897/