Zobrazeno 1 - 10
of 1 063
pro vyhledávání: '"D, Solé"'
Autor:
M Urrutia Pereira, L Pitrez Mocellin, V Riquelme Martinez, P Oliveira Lima, L Marques Baida, H Chong-Neto, D Solé
Publikováno v:
06.02 - Occupational and environmental health.
Autor:
F C Lanza, L Silva, M Reimberg, B Soares, R Scalco, T Rodrigues, G Wandalsen, D Solé, S Dal Corso
Publikováno v:
09.02 - Physiotherapists.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
B.T. Costa-Carvalho, R.M.A. Martinez, A.T.N. Dias, C.A. Kubo, P. Barros-Nunes, L. Leiva, D. Solé, M.M.S. Carneiro-Sampaio, C.K. Naspitz, R.U. Sorensen
Publikováno v:
Brazilian Journal of Medical and Biological Research, Vol 39, Iss 12, Pp 1587-1592 (2006)
The majority of children with Down syndrome (DS) tend to have frequent bacterial infections including recurrent respiratory infections. Our objective was to evaluate the production of antibodies to pneumococcal polysaccharide antigens after active im
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9037e2c912cb4456b13695a7db3351f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MM Reimberg, JRS Pachi, RS Scalco, AJ Serra, L Fernandes, F Politti, GF Wandalsen, D Solé, FC Lanza, Corso, Simone Dal
© 2018 Sociedade Brasileira de Pediatria Objective: The modified shuttle test is a field test that avoids the ceiling effect, and there are no reports of a multidimensional assessment concerning physical activity in asthmatic patients. Thus, the aim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b0e5b214054d0352dbfdaf1e71aea145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.