Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"D, Mohn"'
Publikováno v:
European Cells & Materials, Vol 34, Pp 232-248 (2017)
Finding the appropriate cues to trigger the desired differentiation is a challenge in tissue engineering when stem cells are involved. In this regard, three-dimensional environments are often compared to cells’ two-dimensional culture behaviour (pl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2033e0e671e44ff5a41824cedb898cf7
Autor:
Katherine D. Mohn
Publikováno v:
Journal of Dance Education. 4:121-123
This article describes the school-wide support behind an arts-infused dance curriculum at the Linwood A+ Elementary School. The “A+” stands for “arts plus academics.” Linwood A+ Elementary School is based on this model, an approach to teachin
Publikováno v:
International endodontic journal. 43(11)
To engineer systems using polyisoprene (PI) or polycaprolactone (PCL) and nanometric bioactive glass 45S5 (BG) that could create a hydroxyapatite interface and thus ultimately make the use of an endodontic sealer unnecessary.Different composites usin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Aviation, space, and environmental medicine. 65(3)
This study compared the cardiovascular responses of subjects exposed to 60,000 ft. rapid decompressions while wearing the Combined Advanced Technology Enhanced Design "G" Ensemble (COMBAT EDGE or CE) and the Tactical Life Support System (TLSS). Eight
Publikováno v:
Aviation, space, and environmental medicine. 64(12)
The purpose of this study was to compare cardiovascular responses of subjects exposed to long-duration positive pressure breathing (PPB) while wearing a standard (Combat Edge; CE) vs. extended coverage (Tactical Life Support System; TLSS) G-suit. Twe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.