Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"D, Burroughs"'
Publikováno v:
International Journal of Child Care and Education Policy, Vol 16, Iss 1, Pp 1-19 (2022)
Abstract Although social–emotional learning (SEL) and ethics education are important, it remains a challenging issue to effectively implement these practices. In this study, a Philosophical Ethics in Early Childhood approach is proposed for develop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/723d641d163d4c9092d423869165b7f8
Publikováno v:
Journal of Philosophy in Schools, Vol 4, Iss 1, Pp 74-101 (2017)
The Philosophical Ethics in Early Childhood (PEECh) project aims to advance knowledge of preschool children’s (ages 3-5) ethical understanding and explores the effectiveness of philosophical discussion of children’s literature and extension activ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bb655e3c4b945be918ff199fa99f625
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael D. Burroughs
Publikováno v:
A Companion to Public Philosophy. :419-427
Autor:
Paul L. Hallenbeck, Christine L. Hann, P. Seshidhar Reddy, Kevin D. Burroughs, David Loesch, Joseph Stephenson, Neil N. Senzer, John T. Poirier, Charles M. Rudin
Purpose: Seneca Valley Virus (SVV-001) is a novel naturally occurring replication-competent picornavirus with potent and selective tropism for neuroendocrine cancer cell types, including small cell lung cancer. We conducted a first-in-human, first-in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::69ceb98e7a80db18ee1e10421bf2db27
https://doi.org/10.1158/1078-0432.c.6518800.v1
https://doi.org/10.1158/1078-0432.c.6518800.v1
Autor:
Paul L. Hallenbeck, Christine L. Hann, P. Seshidhar Reddy, Kevin D. Burroughs, David Loesch, Joseph Stephenson, Neil N. Senzer, John T. Poirier, Charles M. Rudin
Supplementary Figure S1.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3fa2dd5ae0559aaa2fd3aab24639d7a0
https://doi.org/10.1158/1078-0432.22441945.v1
https://doi.org/10.1158/1078-0432.22441945.v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael D. Burroughs
Publikováno v:
The Southern Journal of Philosophy. 58:77-101
Publikováno v:
The American Journal of the Medical Sciences. 365:S29
Publikováno v:
Ethics and Education. 12:218-232
Research supporting social and emotional learning (SEL) in schools demonstrates numerous benefits for students, including increased academic achievement and social and emotional competencies. Howev...