Zobrazeno 1 - 10
of 240
pro vyhledávání: '"D, Assefa"'
Autor:
L Ketema, Z G Dememew, D Assefa, T Gudina, A Kassa, T Letta, B Ayele, Y Tadesse, B Tegegn, D G Datiko, C Negeri, A Bedru, E Klinkenberg
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 15, Iss 11, p e0241977 (2020)
BackgroundAligned with global childhood tuberculosis (TB) road map, Ethiopia developed its own in 2015. The key strategies outlined in the Ethiopian roadmap are incorporating TB screening in Integrated Maternal, Neonatal and Child Illnesses (IMNCI) c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24d853a7c9e44a59b63f68b1ccf8564f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jackson A Narrett, Ethan D Assefa, Arti Patel, Indika Mallawaarachchi, Johanna J Loomba, Sarah Ratcliffe, Ofer Sadan, Teshamae Monteith, Bradford B Worrall, Donald E Brown, Karen C Johnston, Andrew M Southerland
Publikováno v:
Stroke. 53
Background: Studies have shown that patients with ischemic stroke (IS) and concurrent COVID-19 have increased stroke severity. These analyses were limited by use of prepandemic era controls or by utilization of a sample from the early pandemic period
Autor:
Jackson A Narrett, Indika Mallawaarachchi, Chad M. Aldridge, Ethan D Assefa, Arti Patel, Johanna J Loomba, Sarah Ratcliffe, Ofer Sadan, Teshamae Monteith, Bradford B Worrall, Donald E Brown, Karen C Johnston, Andrew M Southerland
Publikováno v:
Journal of Stroke and Cerebrovascular Diseases. 32:106987
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.