Zobrazeno 1 - 10
of 214
pro vyhledávání: '"D'Ercole, A. J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Canales, Benjamin K., Zapzalka, Daniel M., Ercole, Cesar J., Carey, Patrick, Haus, Erhard, Aeppli, Dorothee, Pryor, Jon L.
Publikováno v:
In Urology 2005 66(3):627-631
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D'ERCOLE, Mark J.
Publikováno v:
Theological Research Exchange Network (TREN): Theses & Dissertations. 2000, p1-43. 43p.
Autor:
Grossman, A. W., Young, N. B., Nadler, J. J., Lauder, J. M., Nonneman, R. J., D’Ercole, A. J., Crawley, J. N., Magnuson, T. R., Murphy, D. L., Moy, S. S.
Profound impairment in social interaction is a core symptom of autism, a severe neurodevelopmental disorder. Deficits can include a lack of interest in social contact and low levels of approach and proximity to other children. In this study, a three-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::663daad8a248293ca63cac578a156f1a
In eukaryotic cells, the inactivation of the cyclic nucleotide signal depends on a complex array of cyclic nucleotide phosphodiesterases (PDEs). Although it has been established that multiple PDE isoenzymes with distinct catalytic properties and regu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::70522edc74560b1b64d1d370be899311
The insulin-like growth factors (IGF-I and IGF-II) are present in extracellular fluids bound to specific IGF-binding proteins (IGFBPs). The authors and others have reported varying biologic activity of different preparations of IGFBP-1 that appeared
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::60e70f38f57e7118fb95ad87a61e9785
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.