Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"D'Elia Y"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Herman, Louis M., Pack, Adam A., Spitz, Scott S., Herman, Elia Y. K., Rose, Kathryn, Hakala, Siri, Deakos, Mark H.
Publikováno v:
Behavioral Ecology and Sociobiology, 2013 Oct 01. 67(10), 1653-1663.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43599312
Publikováno v:
Journal of Learning for Development, Vol 2, Iss 3 (2015)
The failure rates and lack of interest amongst students in science and mathematics in secondary schools in Tanzania is a serious problem. The Ministry of Education and Vocational Training (MoEVT) implemented the project to enhance and upgrade the ped
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbb3cba3a8a244bba72637186db10f50
Autor:
Mohini, P, Palaganas, M, Elia, Y, Motran, L, Sochett, E, Curtis, J, Scholey, JW, McArthur, L, Mahmud, FH
Publikováno v:
Journal of Patient Experience; 11/13/2022, Vol. 9, p1-11, 11p
Autor:
Mark H. Deakos, Siri Hakala, Elia Y. K. Herman, Carley Lowe, Adam A. Pack, Scott S. Spitz, James O. Waterman, Alison S. Craig, Louis M. Herman
Publikováno v:
Marine Mammal Science. 34:1097-1110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Aims High-density lipoprotein (HDL) function may be altered in patients with chronic disease, transforming the particle from a beneficial vasoprotective molecule to a noxious pro-inflammatory equivalent. Adolescents with Type 1 diabetes often have el
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::d3710c7718d09c9b2fd122d85b416ab2
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3105451
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3105451
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.