Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"D'Angelo, Cynthia M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technology, 2016 May 01. 56(3), 58-61.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44430495
Autor:
CHESLER, NAOMI C., ARASTOOPOUR, GOLNAZ, D'ANGELO, CYNTHIA M., BAGLEY, ELIZABETH A., SHAFFER, DAVID WILLIAMSON
Publikováno v:
ASEE Prism, 2013 Oct 01. 23(2), 53-53.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43531056
Publikováno v:
The Journal of the Learning Sciences, 2011 Apr 01. 20(2), 207-261.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1080/10508406.2010.508028
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2009 Aug 01. 18(4), 321-333.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20627711
Autor:
Clark, Douglas B. a, ∗, Nelson, Brian C. b, Chang, Hsin-Yi c, Martinez-Garza, Mario a, Slack, Kent b, D’Angelo, Cynthia M. d
Publikováno v:
In Computers & Education 2011 57(3):2178-2195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clark, Douglas B., Menekse, Muhsin, Ozdemir, Gokhan, D'Angelo, Cynthia M., Schleigh, Sharon Price
WOS: 000337696400007
Substantial variation has been observed across an international series of studies examining the consistency of students' explanations of force and the most common meanings of force apparent in those explanations. On the surf
Substantial variation has been observed across an international series of studies examining the consistency of students' explanations of force and the most common meanings of force apparent in those explanations. On the surf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4021c5bf81eb5781753f2e8957a5ca4b
https://hdl.handle.net/11480/4250
https://hdl.handle.net/11480/4250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Angelo, Cynthia M. D, Lundh, Patrik, Leones, Tiffany, Harris, Christopher J., House, Ann, Llorente, Carlin
Publikováno v:
School Science & Mathematics; Oct2017, Vol. 117 Issue 6, p269-281, 13p