Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Czibor, E."'
The provision of non-pecuniary incentives in education is a topic that has received much scholarly attention lately. Our paper contributes to this discussion by investigating the effectiveness of grade incentives in increasing student performance. We
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::145c06bf97235ce0eb8f7126bc8ccadc
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/does-relative-grading-help-male-students-evidence-from-a-field-experiment-in-the-classroom(0512bc67-806b-4e97-82a4-fffa0866643b).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/does-relative-grading-help-male-students-evidence-from-a-field-experiment-in-the-classroom(0512bc67-806b-4e97-82a4-fffa0866643b).html
Autor:
Czibor, E.
This dissertation explores whether observable individual characteristics such as gender, level of education and occupation are good predictors of people’s responses to competitive and cooperative incentive schemes. This inquiry is motivated by the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::dda4bd6151de72849e752b163e150e4b
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/heterogeneity-in-response-to-incentives-evidence-from-field-data(7d96849b-fa3d-424c-96c1-e85b4f3b8545).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/heterogeneity-in-response-to-incentives-evidence-from-field-data(7d96849b-fa3d-424c-96c1-e85b4f3b8545).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.