Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Cygrymus, Emily"'
Publikováno v:
In Journal of Vocational Behavior October 2023 146
Publikováno v:
Journal of Career Assessment; Aug2024, Vol. 32 Issue 3, p539-559, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The goals of the present study were to replicate previous research that has found that grades are negatively affected by technology use and that faculty policies can influence non-academic technology use. In addition, we sought to expand upon this re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51513d3309d768333cce24e4c8ce3157
Examined the relationship between FoMO and non-academic technology use (and purpose) in-class and while studying
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fec2b1d5b084d26f408fe86ea4ff98a9
Autor:
Cygrymus, Emily Rose
The vocational/counseling psychology literature has devoted limited attention to factors thatpromote or hinder the career development of musicians. To address this gap, the current study adopted social cognitive career theory (SCCT) as a framework to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::13ed4c9557a9f1587487941785700358
Autor:
Rim, Katie L.1 (AUTHOR) katierim@umd.edu, Hill, Clara E.1 (AUTHOR), An, Mira1 (AUTHOR), Pesme, Manon1 (AUTHOR), Lin, Shihong1 (AUTHOR), Topaltzas, Erin1 (AUTHOR), Cygrymus, Emily1 (AUTHOR), Clarke, Whitney1 (AUTHOR), Ahamed, Amira1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Counselling Psychology Quarterly. Sep2024, p1-27. 27p.