Zobrazeno 1 - 10
of 1 594
pro vyhledávání: '"Cyberbulling"'
Autor:
Kristiawan Nugroho
Publikováno v:
Jurnal Riset Informatika, Vol 3, Iss 2, Pp 93-100 (2021)
Cyberbullying is a very interesting research topic because of the development of communication technology, especially social media, which causes negative consequences where people can bully each other, causing victims and even suicide. The phenomenon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af57c79aa2074a448f3e3b3546eea063
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Вестник Мининского университета, Vol 9, Iss 4 (2021)
Introduction. The prevalence of information technology and the availability of the Internet have led to the emergence of a new form of bullying – cyberbullying. Cyberbullying is harassment that occurs through the use of technology (computer, mobile
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39091575ddc94e1798767013db41e4c3
Autor:
Mallon, Gerald P.
Publikováno v:
Child Welfare, 2014 Jan 01. 93(5), 5-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48623449
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mikhaylovsky, Mikhail N.1, Lopatkova, Irina V.2, Komarova, Nataliya M.3, Rueva, Evgeniya O.4, Tereschuk, Konstantin S.5, Emelyanenkova, Anna V.6 ann_emel@mail.ru
Publikováno v:
Electronic Journal of General Medicine. 2019, Vol. 16 Issue 6, p1-9. 9p.
Publikováno v:
@tic: Revista d'Innovació Educativa, Vol 0, Iss 21, Pp 10-22 (2018)
En l'actualitat ens trobem amb un alt percentatge d'ús de les TIC per part dels adolescents, principalment pel que fa a la comunicació on-line. Les amenaces, burles, suplantació de la identitat i l'enviament de material amb contingut sexual, són
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80f54dd57c8d471892b53d971c7c8a2c
Autor:
null Mr. Pradeep Nayak, null C H Rakesh, null Chandana A S, null Chandana P T, null Darshan S
Publikováno v:
International Journal of Advanced Research in Science, Communication and Technology. :495-503
This article become stimulated with the aid of using the pinnacle ten guidelines that Sameer Hinduja and Justin W. Patchin advised to educators engaged in cyberbullying prevention. The first step for prevention of cyberbullying is the know-how acquis