Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Cwik, Sonja"'
Autor:
Cwik, Sonja, Singh, Chandralekha
Student beliefs in introductory physics courses can influence their course outcomes and retention in STEM disciplines and future career aspirations. This study used survey data from 501 students in the first of two-semester algebra-based introductory
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.17451
Publikováno v:
American Journal of Physics 89, (2021) 1042-1047
In 2020, many instructors and students at colleges and universities were thrust into an unprecedented situation as a result of the COVID-19 pandemic disruptions. Even though they typically engage in in-person teaching and learning in brick and mortar
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.10685
Publikováno v:
PERC Proceedings, 2020 https://www.compadre.org/per/items/detail.cfm?ID=15467
Societal stereotypes and biases pertaining to who belongs in physics and who can excel in physics can impact motivational beliefs, e.g., of women and racial and ethnic minority students in physics courses. This study investigates how the learning env
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.01892
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cwik, Sonja1 (AUTHOR) sonja.cwik@pitt.edu, Singh, Chandralekha1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/22/2022, Vol. 17 Issue 9, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cwik, Sonja, Singh, Chandralekha
Publikováno v:
Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education; 12/1/2023, Vol. 27 Issue 4, p157-175, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.