Zobrazeno 1 - 10
of 171
pro vyhledávání: '"Cutugno, F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Speech Communication February 2014 57:155-169
Publikováno v:
In Computer Speech & Language January 2013 27(1):190-208
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We present here the conversion of Linguistic Linked Open Data into Semantic Maps to be used to produce contents in a set of technological applications for Cultural Heritage. The paper describes the architectural data collection and annotation procedu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::ab7085527ebae8e1b05421b11a78344c
http://hdl.handle.net/11588/817092
http://hdl.handle.net/11588/817092
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
With the advent of artificial intelligence and natural user interfaces, the need for multimedia material that can be semantically interpreted in real time becomes critical. In the field of 3D architectural survey, a significant amount of research has
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::99b31de7dca804a997cee12fa6001bf1
http://hdl.handle.net/11588/817093
http://hdl.handle.net/11588/817093
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Lo scopo di questo simposio è mettere a confronto diversi approcci alle teorie di misura del carico cognitivo durante processi di apprendimento. Il tema è attuale e consente contributi di esperti provenienti da settori molto disparati, una volta ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::caf3e9ea2a8ac6dfc799b382593c1cd5
http://hdl.handle.net/10447/201857
http://hdl.handle.net/10447/201857