Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Cutfield, N.J."'
Autor:
Morgan, C.A., Roberts, R.P., Chaffey, T., Tahara-Eckl, L., Meer, M. van der, Günther, Matthias, Anderson, T.J., Cutfield, N.J., Dalrymple-Alford, J.C., Kirk, I.J., Rose Addis, D., Tippett, L.J., Melzer, T.R.
Purpose: Individualised predictive models of cognitive decline require disease-monitoring markers that are repeatable. For wide-spread adoption, such markers also need to be reproducible at different locations. This study assessed the repeatability a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::6bd6f5636d1ab1326946b240e75a1916
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/436214
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/436214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoermann, S., Santos, L.F. dos, Morkisch, N., Jettkowski, K., Sillis, M., Devan, H., Kanagasabai, P.S., Schmidt, H., Krüger, J., Dohle, C., Regenbrecht, H., Hale, L., Cutfield, N.J.
Purpose: New rehabilitation strategies for post-stroke upper limb rehabilitation employing visual stimulation show promising results, however, cost-efficient and clinically feasible ways to provide these interventions are still lacking. An integral s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dab9530ebc38b131526ee2edce77ff29
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/56368
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/56368
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.