Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Customized teaching"'
Autor:
NIKISHOVA, Alla, KRYVONOSOVA, Elena
Publikováno v:
Volume: 4, Issue: 2 70-83
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
Article reveals the opportunities of introducing mobile learning techniques in the course of collocations, etc. The term ‘Media education’ defines personality development via mass foreign language study in high school. Modern pedagogical technolo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Măgureanu, Tania
Publikováno v:
Dialogos. 3(6):107-116
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=664889
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zanniello, G.
Sono presentati gli obiettivi, le ipotesi e le modalità di verifica delle nove azioni in cui si è articolato il progetto di rilevante interesse nazionale realizzato dall’unità di ricerca dell’Università di Palermo tra il 2013 e il 2016. Il co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::27d99b2ade86a904b23f5854830e2561
http://hdl.handle.net/10447/225904
http://hdl.handle.net/10447/225904
Progettazione, narrazione e analisi di pratiche didattiche di genere nel primo ciclo dell'istruzione
Autor:
Zanniello
The research contribution is part of the PRIN “Success training, inclusion and social cohesion: innovative strategies, ICT and valuation models”, coordinated by G. Domenici at national level, which ended on 28th February 2016. Within the Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7d488fd134d8bce5bf47e2138c6f8d22
http://hdl.handle.net/10447/251309
http://hdl.handle.net/10447/251309
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.