Zobrazeno 1 - 10
of 229
pro vyhledávání: '"Customer value proposition"'
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2021, Vol. 37, Issue 8, pp. 1675-1687.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-07-2020-0373
Autor:
Bhawsar, Pragya
Publikováno v:
Emerald Emerging Markets Case Studies, 2022, Vol. 12, Issue 4, pp. 1-31.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EEMCS-07-2022-0234
Autor:
Huang, Iona Yuelu, Manning, Louise, Wood, Vicky, James, Katy L., Millington, Anthony, Grigoriadis, Vasilis, Ward, Shane
Publikováno v:
British Food Journal, 2021, Vol. 124, Issue 10, pp. 3201-3219.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-06-2021-0693
Autor:
Klassen, Brooke, Lane, Brian
Publikováno v:
The CASE Journal, 2021, Vol. 17, Issue 2, pp. 246-260.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TCJ-10-2020-0146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krowicki, Piotr, Maciejewski, Grzegorz
There are almost 10,000 shopping centres in Europe, and in the United States there are over 100,000, many of which have entered the end-of-life phase due to growing e-retail. Therefore, the issue of how customers perceive the value of these facilitie
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/88445
Autor:
Cozmiuc, Diana Claudia, Petrișor, Ioan
Publikováno v:
Business Excellence and Management. 10(3):61-79
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=895212
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مطالعات مدیریت راهبردی, Vol 10, Iss 37, Pp 83-123 (2019)
The aim of current fundamental research is designing and explaining of metaheuristic framework of the value creation process. In this regard, in the first phase, based on the extensive, deep and systematic study of theoretical foundations, 9 dimensio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29bd66d7e52a4be8a7d0f1871b1dee74