Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Customer psychological empowerment"'
Publikováno v:
Journal of Contemporary Marketing Science, 2019, Vol. 2, Issue 1, pp. 50-62.
Autor:
Zhou, Chunmei, ZHANG, Hui
Publikováno v:
Revista de Cercetare şi Intervenţie Socială / Review of Research and Social Intervention. (57):159-181
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=597755
Publikováno v:
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 2 No. 5 (2021): September; 305-323
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 2 No. 5 (2021): Septembre; 305-323
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 2 No. 5 (2021): Septembre; 305-323
For its numerous benefits, value co-creation has caught the interest of scholars and practitioners, as it has become a key approach for monitoring the customer-company relationship. Thus, the success of value co-creation relies on the willingness of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Studies of Management and Organization
International Studies of Management and Organization, Taylor & Francis (Routledge), 2017, 47 (1), pp.61-87. ⟨10.1080/00208825.2017.1241089⟩
International Studies of Management and Organization, Taylor & Francis (Routledge), 2017, 47 (1), pp.61-87. ⟨10.1080/00208825.2017.1241089⟩
International audience; Interpersonal influence today includes an extension in cyberspace in the form of e–word-of-mouth (eWOM), thereby transforming customers into information producers. Companies nonetheless continue to experience difficulty in e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.