Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"Customer interface"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martin Wynn, Peter Jones
Publikováno v:
Information, Vol 14, Iss 6, p 324 (2023)
As the digital era advances, many industries continue to expand their use of digital technologies to support company operations, notably at the customer interface, bringing new commercial opportunities and increased efficiencies. However, there are n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0db13535a2f849edb266cca5fb69b058
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scerri, Moira, Agarwal, Renu
Publikováno v:
Journal of Service Theory and Practice, 2018, Vol. 28, Issue 4, pp. 524-551.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSTP-06-2017-0104
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 9(3):326-344
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=688648
Autor:
Elena V. Altukhova
Publikováno v:
Вестник Российского экономического университета имени Г. В. Плеханова, Vol 0, Iss 1, Pp 68-75 (2017)
By analyzing the present situation the author puts forward the key directions of developing the national payment system which can provide efficiency and stability of its elements. The article deals with the most important issues of security of the na
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfa0ec79d393414c8374edf16e85ee57
Autor:
Jones, Martin Wynn, Peter
Publikováno v:
Information; Volume 14; Issue 6; Pages: 324
As the digital era advances, many industries continue to expand their use of digital technologies to support company operations, notably at the customer interface, bringing new commercial opportunities and increased efficiencies. However, there are n
Autor:
Gauthier, Caroline, Gilomen, Bettina
Publikováno v:
Organization & Environment, 2016 Mar 01. 29(1), 124-144.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26164757
Autor:
Zainurrafiqi, R.P.Much Muchtar, Enza Resdiana, Devi Lestari Pramita Putri, Bambang Hermanto, Helman Suprapto, Moh Hamzah
The purpose of this study was to build an understanding the role of Customer Interface Quality (CIQ), Customer Relationship Management (CRM) and Corporate Social Responsibility (CSR) on Customer satisfaction and customer loyalty. Type of research is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::38049850bd2058ae9eedffe1d0d8868b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.