Zobrazeno 1 - 10
of 175
pro vyhledávání: '"Customer heterogeneity"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Operations & Production Management, 2020, Vol. 40, Issue 3, pp. 245-270.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOPM-08-2018-0469
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kybernetes, 2018, Vol. 47, Issue 10, pp. 1941-1955.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-11-2017-0436
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yoshiaki YAMASHIRO
Publikováno v:
Annals of Business Administrative Science, Vol 16, Iss 2, Pp 67-76 (2017)
Two dealers of Harley-Davidson Japan who are remarkably different in terms of sales performance were selected and analyzed for a case study. It was found that these dealers were very different in their management of customer-to-customer (C2C) interac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59edadc2674342e6b3b6d38ef9332432
Autor:
Berta Bekti Retnawati, Nuryakin
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 6, Iss 4, Pp 891-897 (2016)
The purpose of this study is to investigate the relationship of customer encountering competence portfolio, relational capital and service excellent customer heterogeneity to enhancing Indonesian pharmaceutical salesperson performance. The context is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/427590f28cfc41bda05ebc266a9a7cbb
Publikováno v:
Journal of Business Research. 138:324-334
Are heterogeneous customers always good for iterative innovation? To address this question, building on the knowledge-based view and cognitive load theory, we investigate the impact of customer heterogeneity on software products’ iterative innovati