Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Customer complaint behavior"'
Publikováno v:
Innovar: Revista de Ciencias Administrativas y Sociales, Vol 33, Iss 87 (2022)
During the global covid-19 pandemic, most of higher education institutions (heis) were forced to migrate to an e-learning methodology in order to continue their academic activities. At the same time, the student complaint behavior (scb) increased due
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5092d8fec56d4899990a8706a870c130
Publikováno v:
Journal of Service Theory and Practice, 2020, Vol. 31, Issue 1, pp. 65-81.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSTP-10-2019-0224
Autor:
Joe, Sungjun, Choi, Choongbeom
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 31, Issue 8, pp. 3116-3133.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-09-2018-0717
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 2 No. 5 (2021): September; 138-149
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 2 No. 5 (2021): Septembre; 138-149
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 2 No. 5 (2021): Septembre; 138-149
Studies on consumer complaining behavior mainly focus on complaining behavior predictors (e.g., culture, demographic characteristics, personality characteristics). Academics and practitioners have accorded little attention to the concept of a consume
Autor:
Choi, Chiyoung
Publikováno v:
Open Access Theses
Mobile telecom industry competition has been fierce for decades, therefore increasing the importance of customer retention. Most mobile operators consider customer complaints as a key factor of customer retention. We implement machine learning algori
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::8a929183fdcaf546b86f3a6b6dd98e92
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=2432&context=open_access_theses
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=2432&context=open_access_theses
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jeanne Ellyawati
Publikováno v:
Asean Marketing Journal, Vol 9, Iss 1, Pp 18-27 (2017)
The purpose of this study is to identify customers’ response to service failure. It is about why some customers are likely to complain and others are not. This study adopts the concept of customer com-plaint behavior (CCB) with three-dimensional mo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::df94083744873c4e59ec2058dea01e3b
http://e-journal.uajy.ac.id/14627/
http://e-journal.uajy.ac.id/14627/