Zobrazeno 1 - 10
of 330
pro vyhledávání: '"Customer classification"'
Autor:
Hengrong Zhang, Jing Qiu
Publikováno v:
International Journal of Electrical Power & Energy Systems, Vol 158, Iss , Pp 109931- (2024)
With electric vehicles getting increasingly popular, there has been a lot of interest in encouraging future electric vehicle development in terms of greater charging efficiency, greater benefits to the environment, and greater reliability. One of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9742935bcfdd46548071b7ae8f6c1708
Publikováno v:
Pilar Nusa Mandiri, Vol 20, Iss 1, Pp 52-59 (2024)
Limited customer information in sales data on e-commerce in Indonesia hinders companies in determining targeted marketing strategies, especially in targeting groups of potential customers to make repeat purchases. Sales data in the form of customers'
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5385f5f5e0de441a83f38d929bc254d0
Autor:
Yin Liang
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 8, Iss 1, Pp 2581-2594 (2023)
With the development of e-commerce technology, the relationship between enterprises and customers has been completely changed. The core management concept of enterprises has gradually transformed from ‘product-centred’ to ‘customer-centred’.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/338e01a52be3473b83acba6c77194735
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Information Management Data Insights, Vol 2, Iss 2, Pp 100132- (2022)
Supply chain management is an integrated approach to planning and controlling materials and information from suppliers and flows to customers. Given the strategic planning of distribution networks, decisions about it must be optimized. Among the need
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7003c4ef4522449d91659a7236291f34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang, Zhe, Dai, Yue
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2019, Vol. 32, Issue 5, pp. 1004-1022.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-03-2019-0125