Zobrazeno 1 - 10
of 603
pro vyhledávání: '"Customer choice"'
Publikováno v:
Malaysian Journal of Computing, Vol 9, Iss 2, Pp 1789-1798 (2024)
A case study was conducted to examine Malaysian perceptions of product origin in connection to counterfeit components of Perusahaan Otomobil Nasional Sdn Bhd (PROTON). Some consumers regard the price of spare parts at service centres as costly, while
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ede4c9f2f83d4cc2afab1c501e170acd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. A. Fedosenko
Publikováno v:
Вестник Российского экономического университета имени Г. В. Плеханова, Vol 0, Iss 4, Pp 205-211 (2022)
For Russian companies, the majority of which only recently have approached philosophy of marketing, the research of customer behavior manipulation is becoming objectively necessary, as it can provide successful functioning in conditions of changing m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59c03207a18a4dfe9c61448942b27eda
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Udbodh Bhandari, Sanjeet Yadav, Niranjan Devkota, Udaya Raj Paudel, Sharad Rajbhandari, Dipendra Karki
Publikováno v:
International Research Journal of Science, Technology, Education, and Management, Vol 1, Iss 1, Pp 67-78 (2021)
Free and open market competition has enhanced both public and private sectors to compete with each other. Rather than sentimental, these days’ sectors are getting popularity as per their performance and customers’ satisfaction. Although banks are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d878c965bbee49f8a48781a9e2fcefd9
Autor:
جيندا مصطفى قاسم, بيرشينج صالح محمد
Publikováno v:
مجلة الغري للعلوم الاقتصادية والادارية, Vol 18, Iss 3 (2022)
The pharmaceutical industry is an important component of health care systems throughout the world; it is comprised of many public and private organizations that discover, develop, manufacture and market medicines for human and animal health, as Physi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e0078b401544cebab0306c6f5fa65cc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.